mandag 13. februar 2012

Nytt

Forandring fryder...?

Har nemlig sjekket litt opp rundt omkring, og vurderer nå å bytte treningsstudio. Jeg har trivdes veldig godt der jeg har vært, men når jeg har to-tre fritidsakriviteter og diverse verv-aktiviteter hver dag, så har ikke alltid orken til å sette seg i bilen igjen for å kjøre ned til senteret, finne parkeringsplass og gjerne måtte gå gjennom kjøpesenteret for å komme meg til trening vært der.
Derfor er nå sjansen stor, etter litt tenking, for at jeg skifter til treningssenteret som ligger 100 fra mitt hjem. Hvorfor jeg ikke har gjort det tidligere, lurer du? - Jo, fordi det er helt nytt og igrunn ukjent (nå har det vært oppe å gå siden... tjaa... noen få år? Kanskje et år? Halvannet? To? Haha, jeg er så dårlig på tid)

Jeg mener jeg hadde et annet poeng med dette innlegget også, men det har jeg glemt....

Ingen kommentarer: