søndag 5. februar 2012

Brrr...

For noen timer sider meldte jeg min ankomst fra konfirmasjonsleir som har pågått i helgen. - Det er alltid kjekt å hjelpe til og møte nye folk.

Nå er middag inntatt og en dupp foran ovnen tatt. Nå sitter jeg litt småkjølig på kjøkkenet og vurderer å gjøre noe mer hensiktsmessig framfor å drikke cola og daffe. Joda, nå har det riktignok vært en tur med mye å gjøre, men...

Været i Bergen by er snølig og kaldt - jeg kjenner at frosten har satt seg litt etter mange turer ute i helgen, forfryste hender og pendling mellom hovedhuset og brakke"leiligheten" vedsiden av som jeg holdt til i på nettene (og for en pust i bakken).

Denne uken er det planen å få kjøpt noen bursdagspresanger, da inkludert noe lush-saker, så kanskje det blir litt skriverier om det.

God søndag, folkens =)

Ingen kommentarer: