lørdag 4. februar 2012

Åpenbaring

Er det noen av dere som får en "wow" og åpenbaring om seg selv innimellom? Jeg får det en gang iblant.
Jeg kan av og til stå foran speilet og ordne meg og plutselig tenke "wow, jeg har faktisk en ring gjennom lippen.." eller "ok, jeg har faktisk en stor tattis på halsen." Eller på andre ting. - Heldigvis aldri noe negativ åpenbaring, men slike ting kan fort bli en helt vanlig sak. Man reagerer ikke på det før man stopper opp og tenker.. Etterfulgt av et "kult, jeg liker det ;) " Det er igrunn ganske morsomt.

Noen flere som opplever dette?
Tilfeldig bilde fra bunken tatt på jobb

Tilfeldig bilde fra bunken tatt hjemme

1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg fikk det litt etter jeg kom hjem fra egypt. Jeg sto opp og kikket meg i speilet før jeg skulle sminke meg også tenkte jeg at "Wow, jeg er ganske brun, det liker jeg. Jeg trenger egentlig ikke sminke nå." Det var deilig, men måtte sminke meg uansett siden jobben krever det :)