torsdag 9. februar 2012

Lush-evening

Hopp og hei.

Som vanlig har det gått i ett i dag, men jeg har også tatt meg tid til en tur på Lush.
En venninne som jobber hos Lush holdt en VIPkveld med 15% avslag. - Storveis!
Jeg reiser på festival med TenSing'en på Voss til helgen, og skal rett i bursdagsbesøk til to stk + morsdag. - Så da planla jeg litt forveien at "hei, der kan jeg finne noe gøyalt!"
Og neimen hadde jeg ikke rett. Det ble litt smått til en av dem, og litt ekstra til den andre (som jeg forøvrig har allerede kjøpt litt Lush til fra før som falt pladask da jeg fortalte om butikken.)
- Og så skal det sies at eg fant en del til meg selv også. Meg og boblisen! =)

Her er en titt på hva jeg har handlet. (det mangler to badedingser som jeg har kjøpt tidligere til bursdagsbarn #1 ( i tillegg til enda en boblegreie som er lik den i hvitt og gull). De var pakket inn, så da ble det ingen bilde av dem) - Kanskje det kommer en liten video av tingene i en seinere anledning?





Ingen kommentarer: