lørdag 1. mai 2010

God morgen! Har fortsatt et smykke til salgs.

God morgen!
Elsker været i dag! I dag skal klærne UT på tørk.
Ellers, så er nesen og halsen på avveie. Det passet helt utrolig dårlig. Og når halsen ikke er ok, så faller resten av kroppen min også. Velvel, vi får se om teen hjelper litt på.

Ellers, så har det blitt noen dager siden sist. Har hatt mye på meg den tiden. Har gått i ett hele tiden. Men i dag vurderer jeg en liten spasertur om været fortsetter. Men først venter litt husarbeid

Forresten, et godt tips, uansett om det er hjemmelaget eller kjøpepizza, så er det knallgodt å ta mozarella på! Prøv det!

Har fortsatt det nye smykket liggende til salgs. Kjøp til kjæresten, din mor, mormor, farmor osv. Hvem liker da ikke smykker? :)
Flere vil komme så snart jeg har fått materialene jeg venter på.

Ingen kommentarer: