lørdag 29. mai 2010

I'm back

Det har gått en lang stund, jeg vet.


Helgen går til øving til konserten som forresten holder sted i Kultursalen på vestkanten 12 (kl 19:00) og 13 juni (kl 14:00 & 17:00). Dansegruppen jobber og jobber, og vi skal nok klare det.. Bare jeg får laget dansene ferdig så snart som mulig.


Ellers, så er jeg fornøyd med været i Bergen for tiden, og håper at det holder seg lenge, lenge, lenge! Når helgen er over, blir det nok enda mer øving forhåpentligvis etterfulgt av litt liv utenom. Torsdag morgen reiser jeg på kurs og kommer hjem igjen fredag ettermiddag. Da venter en helg med enda mer øving. Men det er kjekt - bare alt går som det skal...


Psss! Jeg har fortsatt armbånd til salgs
Tilfeldig bilde fra Dyrkolbotn med TenSing'en i 2009... Savner mitt lange hår

Ingen kommentarer: