fredag 7. mai 2010

Anbefaling av The Body Shop-produkter

Var en tur innom Bodyshop'en i dag, og fant to konge produkter.


Jeg fikk såklart ikke snudd det øverste bildet, men dere ser hvordan den ser ut.
Dette er en duft man kan bruke på kroppen og som en liten oppfriskener til rom. Disse to er lik på duften, men jeg kjøpte likevel begge to. Den lille flasken er olje man bruker oppi vannet til "røkelseskoppen". (Kom såklart ikke på hva det egentlig heter.)
Disse kan ABSOLUTT anbefales! Lukten er helt vanvittig god - som en skikkelig, skikkelig god shampoo!
De har forskjellige lukter, men denne falt jeg pladask for.
Det står at det er laget av koriander og appelsin. - Men lukten minner meg ikke det spor om appelsin. Men det lukter uansett vanvittig godt!
Stor flaske "til litt av hvert:
Aloe & soft linen - body, room & linen spritz 129,-
Flaske med olje:
Aloe & soft linen - home fragance oil 49,-
Ellers, så har jeg brukt denne en stund. Fikk den av ho mor i julekalenderen i år :)
Lukter også veldig, veldig godt, men mer i parfymeduren.
Black Design Pris ukjent

Ingen kommentarer: