torsdag 13. mai 2010

Hvordan få spisset eyeliner ordentlig?

Da var torsdagen snart over. I dag har det vært knallvær, og den brukte jeg godt på altanen i noen timer i bikini. Og det var faktisk såpass varmt at jeg måtte jevnlig inn for å kjøle meg ned. Så nå sitter jeg her med litt ekstra farge =)

I morgen har jeg fri, og det blir godt. Skulle egentlig jobbe, men det endte med at jeg spurte rett før jeg reiste hjem i går om jeg kunne ta fri likevel. Så i morgen skal jeg komme meg tidlig til byn for å ordne noe til sommerkonserten, og forhåpentligvis blir det litt soling når jeg kommer hjem.

Ahr, jeg blir gal! Jeg venter fortsatt på noe smykkesaker i posten!

Ellers, så sitter jeg her å manner meg opp i morgen. For i morgen må jeg igjen ta runden i drivhuset med å åpne dør og luker... Der inne finner man de verste monsterne av noen edderkopper!

Men her kommer det jeg egentlig skulle spørre om;
Er det noe jeg sliter med, så er det å spisse eyelineren. Når jeg spisser eyelineren, og dette gjelder alle spisserne jeg har prøvd med, så spisser de på en måte skeivt. Så det blir treverk helt opp til tuppen på ene siden. Og det er ikke noe godt å stikke seg i øyet med. Så jeg har pleid å spisse eyelineren med kniv. Men det går mye eyeliner vekk på den måten, og får de ikke spiss. Noen som har prøvd de helt enkle spisserne de har på H&M f.eks? Noen som sliter med det samme? Og nei, de eyelinerene man bare "ruller ut" er ikke noe jeg liker, så de er ikke et alternativ.

Ingen kommentarer: