søndag 9. mai 2010

Läkerol

God søndag ettermiddag!
Har nettopp inntatt et par hamburgerer med litt "frits", vasket kjøkken og vasket akvariet til kampfisken. Siste konfirmasjon ble i dag gjennomført, så da var det èn mindre ting å tenke på.

Kvelden vil bringe en sesongstart av teen moms på MTV kl 18:10, og søndagsfilmen på tv3 kl 21:00. I morgen er det tilbake på Sture etter et vel gjennomført og bestått kurs i forrige uke. Blir kjekt å komme tilbake til gutta og morgenkakaoen.

Jeg har en stund tenkt på å lage en liten video av noen av tingene jeg skal lage smykkene av så dere kan få en visjon av hva det dreier seg om. Men venter fortsatt på noen ting i posten, så vi får se.

Det jeg egentlig skulle si, var;
Har noen av dere smakt en av de nye Läkerol'ene? Jeg fant ikke bilde av den på nettet, så dere får nøye dere med en forklaring. Den er altså i en blå forpakning. -En eske. Og den heter "Polar mint" (hverfall polar something), etterfulgt av fresh breath.
Vel, da jeg kjøpte den, så jeg for meg en "iiiskald drops" som er så sterk at det svir i øynene. - Der tok jeg feil.... Noen som spiste tannkrem, eller tannpaste om dere vil, når dere var liten? Jeg spiste en dæsj nå og da. En barnetannkrem. Poenget er at denne dropsen smaker helt likt. Og, vel... Jeg har vel kanskje vokst fra denne smaken for tannkrem.
Når dropsen er smeltet, kommer du inn til en gelèkjerne - og topper da hele denne tannkrem-feelingen.

Er bare til å prøve, men det er nok ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen.

Terningkast 2

Ingen kommentarer: