onsdag 12. mai 2010

Neglelakk?

Ja, da sitter jeg her med nylakkede fingertupper. Det er ikke min greie i det hele tatt, men av og til slår jeg på stortrommen. Fargen er "Espresso me" fra H&M. En helt mørk brunfarge... Jeg føler meg ikke helt konfortabel, men det får gå. Den ryker nok av om en dag eller to.

Er noe rart med det. Det kan se kult ut når andre bruker det, men når det kommer til meg sjøl så... Synes jeg det rett og slett ser rart ut. Men det blir brukt en sjelden gang, og bruker det aldri på jobb. Men er det noe jeg bruker når jeg først gidd og gjerne har fri fra jobb, så er det fransk manikyr. Det har jeg sansen for - og føler meg vel med det. Har noe mer at fingrene ser så mye mer fresh ut.

Vurderer å støpe nye negler til om en måneds tid, men vi får se. Det er dyrt å vedlikeholde, og det er noe dritt å jobbe med.

P.S Har fortsatt et smykke til salgs, og det kommer flere

Ingen kommentarer: