søndag 25. april 2010

Smykke til salgs!

Selger dette smykket til 160,-
Ca 48 cm lang, (såklart kortere når det er på)








Prisene jeg setter, setter jeg utifra materialkostnadene, og deretter litt for arbeidet. Materialer er ikke alltid så billig i disse dager, desverre
Prøver såklart å gjøre en så god jobb som mulig, og serviceinnstilt som jeg er, får man smykket levert med en søt liten smykkepose ;)
Flere smykker og armbånd vil komme etterhvert og i flere stiler. Har du ønsker, så er det bare til å komme med de. For de som har meg på Facebook, så har jeg laget et eget album for smykker med priser.



















3 kommentarer:

Charlotte sa...

Cathrine då.. greit at du vil at folk skal stemme ja på avstemningene dine, men dette e andre gangen på rad at det bare er et alternativ å stemme(altså ja) :P hehehe

Cathrine sa...

ja, men eg trenger kun å vite kem som mener ja.. de som mener nei trenger ikkje stemme. :) vil ikkje vite antallet deres

Charlotte sa...

då så :P hehehehe