lørdag 10. april 2010

Vårdag!

I dag skinner solen godt på den skyfrie himmelen, og jeg kjenner trangen til å ta på meg sommerklær!
I dag har jeg gjort litt av hvert. Dagen begynte med å levere fra meg Arnold, hunden til min bror, etterfulgt av å stikke ned på Vestkanten for å høre med butikker om de ville sponse TenSingen med litt klær. Deretter bar det opp i kirken for å undervise noen barn i litt dans til gudstjenesten i morgen. Etter rundt 2 timer der, bar det tilbake på Vestkanten for å planlegge litt av disse klærne som skal brukes på konsert. - Og nå er jeg hjemme. Har fyrt i ovnen, laget meg to gode skiver med ribberull, sennep og rødbeter, ser på titanic, har vasket opp, og så får vi se hva kvelden vil vise.
Disse kjøpte jeg i går på en bokhandler som jeg desverre ikke husker navnet på. - Og dette er voododukker. Som ironisk nok skal hjelpe deg mot forskjellige ting... Eller med rettere sagt Den første, er min. Den skal hjelpe meg med å ikke bli sint på andre - noe jeg trenger.
Det står bakpå at det ikke er noe som virker.. Velvel, er det slike ting den skal hjelpe mot som min gjør, så hjelper det hvertfall på pshyken.. Noe jeg har erfart. De to under, skal gi deg styrke til å heve deg over hverdagslivets stress. Der kjøpte jeg to stk som jeg skal gi i gave til noen når den tid kommer.
Ellers i dag, var det en WOW bod på "torget" på vestkanten. Der fikk man en joggebukse og hettegenser for 150,- og de kostet rundt 300,- pr stk, så der gjorde jeg et røverkjøp :) Dette blir resten av en sein bursdagsgave til min lille søte WOW-elskende niese!



Ingen kommentarer: