torsdag 8. april 2010

Outfits

Blir litt lite blogging av og til.. Hvis jeg bare er litt sliten eller ikkje har "bloggasi".

Jeg kan ikkje si eksakt hvor mange "outfits" det vil bli på jevnlig basis. Grunnen er helt enkelt det at jeg ikkje alltid har på meg klær som dere har stor interesse av å se hver dag. - Helt basic klær. Og grunnen til dette igjen, er nettopp det at når jeg er på jobb, så har jeg ikkje på meg vanlige klær.. Jeg kler på meg noe på morgenen, setter meg på sture-bussen, går inn i garderoben, kler av meg og skifter til arbeidstøy, jobber, kler av meg og faktisk skifter til vanlige klær, en halvtimes lunsj, skifte, jobbe, skifte, hjem. Så som dere ser, så har jeg nesten "ikke bruk" for klærne på jobb. Ok, det er greit å se ok i lunsjen, og jeg ser ikkje helt slask ut heller, men jeg pynter meg ikke med smykker i lunsjen. - Kan heller ikke gå med store øredobber/ringer i ørene, ringer på fingrene, vanlige smykker osv når jeg jobber. Så er ikke vits å ta dette av og på hele tiden heller.
-Men jeg skal prøve å legge inn noe når jeg først kler meg av interesse :)

Nå skal jeg lage tebrød og se litt tv

Ingen kommentarer: