søndag 4. april 2010

What to do?!

Da var det 1.påskedag, og jeg kjenner det er skikkelig nedsig at ferien nærmer seg slutt. Dere aner ikke hvor tungt det er å gå fra mye skolefri til kjempelite fri. Velvel...


Har nettopp fullført en frokost/lunsj bestående av egg og bacon. Deilig! Er evig lenge siden jeg sist spiste speilegg. Men nå sitter jeg altså å slapper av mens maten siger ned. - Og "Saltkråkan" står på!!!! *Smile* Meg og mamma elsker Saltkråkanfilmene! Noen som har sett de? Kjempekoselig!


Deretter venter skift av vann på fisker som jeg ikke fikk gjort i går - og litt støvtørking. Ja, jeg har støv på hjernen.......
Her er et bilde fra hytten tatt nå i påsken. Dette er tatt utenfor det huset min bror har kjøpt - som ligger rett nedenfor hytten (- eller feriehuset som vi kaller det). For det som er interessert i å vite hvorfor han har kjøpt, så er det altså for å renovere for å så selge/leie ut. Er nok derfor det ligger dører og diverse på bålet. Vannet i bakrunnen pleier vi å bade i om sommeren.

Ingen kommentarer: