søndag 1. april 2012

Yankee Candle

I dag skal det pyntes til påske. Til dette skal jeg tenne litt lys og sette på litt musikk. - Det skulle nesten fantes påskemusikk.

Da skal jeg også ta å sette igang noe nyinnkjøpt fra Yankee Candles... De har begynt å selge disse krukkene med lys blant annet på Soria Moria, og der har de også slike lys"barer" som du legger oppi slike holdere du pleier å duftoljer o.l med lys under. Da smelter baren... Når den stivner, kan man lett ta den opp og evt bytte den ut med en annen bar etter ønske for variasjones skyld. Akkurat har jeg duften av vanilje stående på kjøkkenet.  - MmmMm!

Jeg skal som sagt ikke ha ferie, men jeg skal innrømme at det hadde vært godt å ha morgendagen fri. Men etter planen blir det jo fri fra onsdag, så det blir jo litt ferie uansett. Helgene har en tendens til å løpe ifra meg!

P.S   Det snør i Bergen... Og det er visst ikke eneste byen som har fått besøk av kulden. Får satse på at det kun er værgudene som leker 1.april med oss i dag og sender ned 20 grader i morgen. Jeg er nemlig veldig klar for bare ankler og lette sko.

Hva skal DU i påsken?

Ingen kommentarer: