lørdag 28. april 2012

essie

Det var denne uken tilbud på essie-neglelakker på h&m, og så da slo jeg til.

Men...

Jeg er en anti-rosa person.   - Gjett hvem som kjøpte 3 (!) stk rosa neglelakker??

Grunnen til mitt antirosa er helt enkelt at jeg synes rosa er for... rosa. Det er ikke meg i det hele tatt. Det eneste jeg har i skapet mitt som er rosa er en hettejakke fra carlings som er grå med en turkis, hvit og rosa stripe. Men den er kul.

Men... Nå er stilen min generelt ganske røff.. Og da tenkte jeg som så at det kanskje kunne mykes opp litt innimellom med noe som f.eks rosa. Det er ikke det at jeg ikke liker rosafargen i seg selv. Mange farger i rosanyansen er veldig pene - men jeg kunne aldri ha gått i en rosa genser eller kjole. Da føler jeg meg rett og slett utilpass.

Det skal sies at jeg faktisk har en ganske shimrende rosa neglelakk fra før, men den har jeg kun gått med èn gang - og den gangen forsvant den etter 2 dager. Jeg må rett og slett manne meg opp for å gå med en slik farge.

Det endte uansett med 3 stk fordi jeg ikke kunne velge. Den ene var en lys rosafarge som så ganske pen ut på disse "testneglene". Den så nesten naturlig ut. Den andre var hakket mørkere med en del shimmer i. Den tredje var en mørk sjokkrosa en.

Vi får se når jeg får mannet meg opp til å gå med disse, men en ting er sikkert; det blir ingen rosa negler på jobb!





Navnene...

Ingen kommentarer: