søndag 8. april 2012

En liten

Heisann sveisann!

Håper at alle har hatt en fortreffelig påskefeiring og litt ferie til nå - enda en dag til for de fleste.
Jeg jobbet inn litt ekstra cash på torsdag og fredag med 12 timer begge dagene.

I morgen skal jeg fortsette på en greie som dere sannsynligvis skal få se litt til en gang i den nærmeste framtid. Hihi! =)

Nå vurderer jeg å begynne å pakke. - Ja, har jeg ikke fortalt det? Jeg reiser til London på onsdag. Da blir det tur med 42 konfirmanter i noen dager. Det er laget et bra opplegg, så jeg vedder på at det blir kjekt.
Men akk ja, pakkingen. Det er et helsikens prosjekt hver gang... For å unngå å pakke kofferten til randen (ja, det må jo være plass til nytt hjem igjen), må jeg planlegge dagenes antrekk så godt det lar seg gjøre. Og det skulle jeg gjerne ha hatt meg frabedt. Det er faktisk det verste jeg vet. "Den genseren til den buksen, tjaaa, kanskje jeg skal bruke den buksen på fredag også. De eller de skoene til den t-skjorten?" - Osv.... Flere som ikke liker å planlegge flere antrekk i forveien når man skal på tur?

Ja, nå var det jo bare det at andre etasje der klærne mine befinner seg er mørklagt fordi strømmen i hele huset bare fortsetter å kutte. Nå har den holdt etter noen forsøk etter å ha tatt av sikringen til etasjen over. Det er sikkert den dumme varmekolben til akvariet som ha begynt å tulle seg!

Ingen kommentarer: