torsdag 24. november 2011

Kaffe og diverse

I'm baaack!

I flere dager, ja faktisk en uke, har jeg gått å sniffet salmiak og oljemaling, trespon og andre spon. - Ja, det har vært oppussing på gang. Dagene har gått i ett, og nå nærmer det seg også årets Juleoppvisning for mine treningsbarn, så en liten innspurt der også, ja.

I helgen er det første advent, så utenom et sangoppdrag med TS og test av årets pinnekjøtt, så har jeg en plan om å se årets første julefilm og gjerne spise årets første julekake. - Det lønner seg å vente til julen kommer, for da blir det så enda mye  bedre enn i oktober(!)

Ellers, så har en ny kaffemaskin entret huset, så nå blir det latter, chinoer, moccaer og andre påfunn =)
En pen sak, synes dere ikke?

2 kommentarer:

ELIN sa...

Jeg inviterer meg selv på julebrus og sang en dag i desember :)

Cathrine sa...

Haha, takk for invitasjonen =P Men den er grei!