søndag 6. november 2011

Julemesse over.

Hei og hopp.
Det har vært en hektisk helg, og Julemessen er over for denne gang.
Synes det var koselig å sitte å se på alt, møte folk, se hva andre hadde å komme med, og såklart sitte å selge noe man har laget selv. Råder dere til å ta en titt på Smykker Til Deg der jeg har lagt ut en del nytt.

 Søte Ingrid som jeg hadde stand med. Hun solgte julepynt som dere kan se på treet til venstre, julebokser til å ha gavekort og andre fine gaver i og kjempefine kort. Hun skal etterhvert starte opp en salgsblogg. Emailen hennes er ingrid@unneland.net
 

Min del av standet. Var ikke helt fornøyd med selve utstillingen min, men jeg får gjøre det bedre neste gang. Jeg får skylle på at det er første gang jeg stiller ut smykker. - Det er ikke lett!

Ingen kommentarer: