søndag 27. november 2011

1. Advent - Honninglys

God første advent!

I dag var det, som jeg har skrevet tidligere, sangoppdrag med tensing i tillegg til smak av årets julemiddag - nemlig pinnekjøtt. Begge deler var en god opplevelse.

Jeg har også nevnt før at jeg ville ha en form for akvitietskalender for advent/julen. Har et håp om å klare det, så her starter jeg godt ved å vise dere nyrullede honninglys. - Jeg liker å kalle det honninglys =)

Disse er bivoksplater fra Honningcentralen som jeg ruller med en veke i midten. Synes det er så koselig å gjøre om høsten og vinteren. Platene er billige, miljøvennlig, lager en søt duft og ser ikke minst veldig flotte ut!
Man kan få de i flere farger, men jeg personlig liker best den naturlige fargen =)


Vil anbefale alle å kjøpe inn plater og prøve. Lagde for noen år siden lys i gaver som jeg rullet så inn i silkepapir. Flotte julegaver som jeg tror alle som setter pris på kos og/eller interiør vil like. - I tillegg er det jo kanskje ikke så vanlig å finne disse type lys i alle hjem.

Ingen kommentarer: