mandag 21. mars 2011

Tja...

Mye forskjellig om dagen.
For å gjøre det enkelt, så får dere bare servert noen punkter.

  • Har halsbetennelse. Var dårlig i halsen i forrige uke, og på fredag toppet det seg. Formen var mer eller mindre veldig dårlig, og jeg målte feber når jeg kom hjem. Det endte på legevakten på kvelden, noe som igjen endte med antibiotikakur samt ibux og mye drikke.
  • I morgen er det bingo og kakeauksjon med TenSing'en, så nå har jeg halve kaken klar.
  • Har snart en del armbånd klar for levering, så da blir det litt ekstra cash i kassen.
  • Jeg skal curle med jobben på fredag. Gleder meg, det blir kjekt!
Forresten; noen ganger møter jeg på mennesker som sitter i kassen, helst matvarebutikker, som ser ut til å hate det meste her i verden. Det gjør de nok ikke, men hey, hva med et smil? Utrolig hva et smil kan gjøre. Mitt liv dreier ikke rundt disse menneskene, så det ødelegger ikke akkurat dagen min. - Men hjelpe meg hvor mye kjekkere det er å møte på folk, hvor enn det når er, når de møter deg med et smil! Og uansett hvor dritalei du måtte være av å sitte der, uansett hvor trøtt du er, så er det en del av din jobb. En servicejobb. Og jeg vil påstå det at dagen ikke kan bli verre om du møter på trivelige mennesker som kan få deg til å smile en gang iblant mens du sitter der. - Men da må du gi litt du også

Dette gjelder forøvrig også alle andre som jobber innenfor kundeservice!

Ingen kommentarer: