søndag 13. mars 2011

Resten-av-året-forsetter

Jeg har noen ting jeg føler for å jobbe med... Mindre personlig ting. Her er noen av de:
  • Rè opp sengen om morgenen før jeg går på jobb. - Deilig å komme hjem til en ferdigoppredd seng.
  • Kle seg oftere mer ordentlig til jobb. - Ikke ofte, men jevnlig ender det opp med en joggebukse og hettegenser på jobb. Jeg er jo ikke den eneste. Føler vi er litt unnskyldt. Vi svetter og styrer på.. Og viser oss kun i sivilie klær til jobb, i lunsj, og fra jobb. Det er dessuten lite fristende å stå opp tidlig, tidlig på morgenen og dra på seg trange jeans og denslags. Ender ofte opp med noe komfortabelt. Smykker og stash er derimot uaktuelt på jobb, hvis man ser bortifra julelunsj og lignende. Stress å drive å ta på og av.
  • Ta antioksidantene sine *legge de e vesken for å ta de med på jobb*.
Mer er jeg for trøtt til å huske nå.

Reads...

Ingen kommentarer: