søndag 6. mars 2011

Fin dag

Det er herlig å våkne opp til knallblå himmel og sol! Nå står bilen på lufting, og hadde det ikke vært for at det var så kaldt, så hadde jeg åpnet enhver dør i huset og latt solen strømme inn! - Nei, jeg får ikke vært ute å lekt i dag. Har litt å gjøre innendørs, så jeg får ta utendørssolen igjen en annen dag. Det ser forresten ut til at det skyer litt over. Nedsig.....

Vinterferien her i gården er snart slutt (for de som har hatt det), og da er det egentlig igrunn litt deilig å ikke ha hatt ferie. Jeg vet godt hvor kjipt det er å begynne på an igjen etter en deilig ferie. Men hei, snart er det jo påskeferie! - Og da får til og med jeg litt ferie på helligdagene.

Jeg fikk forresten et godt tips ang blogginnlegg. Det gikk ut på å anmelde de beste filmene jeg har sett. Det skal jeg ta å gjøre. Ikke akkurat nå, men det kommer, det kommer.

Ingen kommentarer: