lørdag 27. november 2010

Slik var Geilo.

I går kom jeg hjem fra en fortreffelig tur på Geilo. Kursuke på Geilo må være noe av det kjekkeste jeg vet.
Her lærer man masse, og har samtidig en utrolig sosialt liv!
Altså...
Alt begynte med en fin togtur mandag morgen. Det var forholdsvis lite folk, og jeg fikk en fin komfortplass plassert rett ved kaffe- og testasjonen. Her satt jeg i ca tre timer med musikk på ørene, god utsikt, litt mat, en bok og godt humør.
Så kommer jeg da fram der jeg og flere kursdeltagere som har tatt toget blir hentet med bil fra hotellet. Vi kommer fram, og blir utdelt kjempe hotellrom. Så møter jeg min faste kurspartner som jeg som oftest reiser på kurs sammen med. Altså Kent-Robin som jeg har gått i klasse med.
Deretter møter vi på både kjente og ukjente mennesker som også skal delta. - og det er alltid like kjekt. Stemningen er alltid like god.

Her kurser vi med gode pauser jevnlig med forskjellig servering mellom. Så treretters middag hver eneste kveld ( utenom onsdagen da, da var det nemlig julebordmat ). Vorsing på rom, god drikke, lange middager, kaldt vær, snø, julenisser and so on...

Men så....- Det er en person inni dette som jeg ikke helt klarer å glemme. Har møtt vedkommende før, men ble ikke riktig kjent med han før nå. Tusen takk for en utrolig fin uke, for at du er så snill, så gavmild, og for at du har et smil som kan lyse opp den mørkeste hverdag. Jeg savner deg, og får forhåpentligvis sett deg igjen om ikke lenge. Det skulle vært flere som deg. Du har nok laget et lite merke i mitt hjerte *smile*
Cathrine på vei hjem, og litt lei seg for å måtte forlate alt for noen måneder.

Ingen kommentarer: