lørdag 20. november 2010

"Gjorde det vondt???"

Synes det er litt morsomt å gå rundt nesten hvor som helst da fremmede mennesker plutselig tar kontakt og spør om tatoveringene mine. Skjer f.eks ofte at mennesker som jobber i butikker begynner å spørre mens jeg drar kortet. "Hvor tok du de? Hvor mye kostet de? Gjorde det vondt? Hvor lang tid tok de?" +++, og i tillegg masse komplimenter. Og det er jo bare kjekt! Spesielt det at folk blir så fokusert på de. Jeg er jo veldig fornøyd med alle tre, så å få komplimenter for de er kjempegøy!

For de som ikke vet; jeg har noen ord, altså en setning, på pekefingen min, en forholdsvis stor tatovering på halsen, og en ganske stor på armen. Alle har jeg fått tegnet til meg.

Jeg har lagt ut bilde av den på armen ut på facebook, men har ikkje lagt ut flere enn det, verken av den eller de to andre. Og det er rett og slett i frykt for at de skal bli "stjelt". De er jo tross alt tegnet til meg, og med elementer og sammensetninger som betyr noe for meg.

Ingen kommentarer: