tirsdag 23. november 2010

På Geilo

Kursdagene går her oppe på Geilo.
Mye tungt stoff, men god mat og kjempefolk. Flotte hotellrom har vi, og en supert hotell.
I går hadde vil velkomstøl som vi alltid har første kvelden her oppe, etterfulgt av treretters middag.
I dag er det buffè, og da er det valgfritt for når man går og spiser. Kjenner magen rumler. Kroppen er ikke helt i form disse dager, så jeg får ikke i meg alt maten jeg normalt sett får. - Det kjennes på kroppen. Men det bedrer seg i løpet av kvelden, forhåpentligvis.

I  morgen er det en ny kursdag, og på kvelden venter kursmiddag. Da skal vi rett bort til en stor, hauggammel tømmerhytten som ligger rett ved hotellet her. Der blir det treretters middag igjen, litt underholdning, masse stearinlys og gode samtaler.

 Nå slapper jeg litt av etter en god dusj. Skal ta meg litt cola, kanskje sove litt, og deretter fikse meg. - Så er jeg klar for kvelden.

1 kommentar:

Cathrine sa...

Skriveleifer her, ser jeg... Søren