lørdag 20. november 2010

Rygg og nakkemassasje

Da er det ikke lenge siden jeg kom hjem fra en liten spatur på Vannkanten Spa & Bodycare.
Der tok jeg altså en rygg og nakkemassasje på 25 minutter. - Det gjorde godt! Det var min første gang på profesjonell massasje, og det skal gjenta seg!
Jeg kom meg inn på rommet der det var tent noen få stearinlys, lå noen blomster her og der, og var beroligende musikk i bakrunnen. Så var det bare til å kaste av seg klærne på overkroppen og slenge seg ned på massasjebordet, som by the way var oppvarmet. Det første jeg tenkte var "uæ, dette var jo litt... kleint..." Men det var jo ikke det. Det var nok bare stillheten (hvis man ser bortifra bakrunnmusikken) og det at en dame skulle stå der å kna på meg som om jeg var en brøddeig. Etter litt gikk det helt fint, og jeg slappet mer og mer av.

Når mine 25 minutter var gått, så fikk jeg et glass vann og tid til å slappe litt av. Jeg kjente varmen i hele ryggen etter god, god knaing. Jeg ble fortalt jeg hadde en hard rygg og nakke (noe jeg egentlig visste), og det at det var lurt å få myknet opp i og med at det går en del i vekter og tung trening.
På forhånd hadde jeg bestemt meg for å begynne å spandere på meg en massasje i måneden , da dette altså gjør veldig godt for både kropp og sjel OG er forebyggende. Så neste time er da 16 desember :)

Ingen kommentarer: