søndag 31. oktober 2010

Søndag???

Endelig... Nå skal jeg hoppe inn i slaskeklærne, spise litt og begynne med konsertgreier. Både miksing av sanger, lage koregrafier, øve på egen sang og hei hvor det går, skal gjøres.. Men jeg klager ikke! Det kreves bare prioritering. For det blir gjort!

I morges så jeg HELE skjønnheten og udyret - ja, disneyfilmen. Og jeg likte den. Kosefilm!
-Hvem liker ikkje disneyklassikerne...?!

Det var hvertfall godt å få den ekstra timen i dag. Jeg sto litt tidlig opp og fikk satt meg ned og slappet av. Det var godt!

Nå skal jeg få kastet noe paste og kjøttdeig på komfyren, og så må noe gjøres.
- Og i skrivende øyeblikk kommer jeg på at det er mandag allerede i morgen. Hvor ble helgen av??? En ny uke i morgen. Og to helger framover med heller lite tid på rumpen. Men det blir kjekt. Men søren hvor godt det blir å få det unnagjort også!
Eg saknar deg, Elin! Kom tilbakast!

Ingen kommentarer: