torsdag 14. oktober 2010

Enjoy Bonusguide!

Dette er altså noe jeg selger til inntekt for idrettslaget! En helt genial sak!
Kort og greit; du får en "bok" med masse bonuser inni, samt et kort du bruker.
Vil DU kjøpe denne av meg? Dette er da såklart litt greiere for de som kjenner meg og bor i nærheten, dessuten har eg en som gjelder for Bergen og omegn.
Kr 200,- pr bonusguide.
Eksempler på bonuser:
  • Dressmann 20%
  • Dolly Dimple's 20%
  • Happy meal 29,-
  • Barnevognservice 20%
  • Nordbye kunst og hobby 25%
  • Peppes pizza stor pizza til prisen av en
  • Bianco footwear 20%
Og dette er bare noen FÅ av tilbudene inni denne boken! Du finner alt fra fliser til dyrebutikk-bonuser.
Men dette konseptret tror jeg slår an, så du skal ikke se bortifra at nettopp ditt idrettslag vil selge disse snart.

Les mer om Enjoy Bonusguide

Hva om du finner et par fantastiske sko på Bianco til kr 1000? Da bruker du bonuskortet ditt, og du får hele 200 kr avslag på skoene, og best av alt; bare ved det ene kjøpet, så har du allerede tjent inn Enjoy Bonusguide!!!

Ingen kommentarer: