torsdag 21. oktober 2010

Gjett hva jeg skal nå!

Først må jeg få benytte sjansen av å lufte litt på trykket. Er det noe som irriterer meg, så er det folk som utsetter å sette på vinterdekk når det er blitt sagt flere ganger at det er ventet en del snø. Ja, noen har nå sine grunner, men jeg synes det blir for dumt at folk strømmer til dekkutsalgbutikkene den dagen det begynner å snø. Det har mildt sagt vært kaos i Bergen i dag!

Og èn ting til; det er oktober, ikke juni! Ja, dette er det tidligste snøfallet i Bergen siden 1973, men ikkje bli så overrasket! Det er tross alt høst - snart vinter! Det er kaldt og til tider minusgrader! Såklart kan det bli snø! Og snø hører til denne årstiden. Get over it!

Hadde det ikke kommet snø, så hadde det blitt klaging over at vi aldri får snø lenger, aldri blir skikkelig jul og at det var så mye bedre før sånn sett.

Sånn, det var godt =)

Jeg liker hvertfall snøen, - og nå skal jeg tenne stearinlys, drikke noe varmt, kose meg og rydde.

Ingen kommentarer: