mandag 11. oktober 2010

Fly???

Ja... Til helgen skal jeg altså en tur til Oslo på noen kurs. Reiser lørdag og kommer tilbake søndag en gang.
Men hei; jeg har kun flydd to ganger i mitt liv før, og dvs en tur/retur reise til Sola flyplass (nærmere Egersund). Dette er en tur på, tja....30 min eller noe? Og dette e for to år siden.

Jeg gleder meg til kursene, og det blir spennende å fly igjen. - Men det kiler litt i magen. Jeg er rett og slett litt redd. For ting kan skje! Jajaja: større sannsynlighet for å kræsje med bil osv osv osv! Men det er da større ulykker med fly når det først skjer en skikkelig ulykke!
Grøss!!!

Forresten; noen som vet om noen gode og gjerne rimelige hobby/perlebutikker i Oslo?

2 kommentarer:

Aina sa...

Ååååh, eg vet om en god en tror eg! Men den ligger på Bærums Verk, e et godt stykke utenfor sentrum...

Lina sa...

jeg hatet å fly før, men nå syntes jeg det er gøy. har nesten ikke flydd jeg heller :S
tenk positivt så går det fint :D
god tur :D