søndag 20. juni 2010

Shea Body Butter

Vil råde alle til å stikke innom The Body Shop og kjøpe dette produktet.
Shea body butter lukter, spør du meg, himmelsk, og elsker å bruke den.

Den er beregnet for veldig tørr hud.

Jeg sliter ikke så mye med det, har mer litt tørr hud etter barbering og lange bad, men den er god uansett.

Smør den på, og huden vil kjennes babymyk ut.


I og med at den skal fukte veldig tørr hud, så tar det, hvertfall på min hud, en god stund før den tørker helt. Så mitt tips angående det, vil da være å ta den på en god stund før du tar på deg alle klærne eller slik at du slipper å klebe deg i sengetøyet osv.


Jeg er ikke sikker på prisen, men jeg synes å huske at disse butter'ne pleier å koste rett over eller rett under hundrelappen.


Denne kunne vært verdt å kjøpe kun for lukten sin skyld, så god er den!

1 kommentar:

Aina sa...

Shea body butter er fantastisk!