søndag 20. juni 2010

Ferie? Hva er det?

Nå hadde det vært helt vidunderlig med en lang sommerferie som i gamledager. Kunne bruke dagene akkurat etter behov og ønsker! Jeg kunne godt tenke meg å bruke tiden framover nå til å sole meg, herlige turer til byn, reise og alt det som hører med. Det hadde vært deilig nå!


I fjor hadde jeg en sommerferie som varte fra slutten av juni til 1 september. Ikke husker jeg hva jeg brukte alle de månedene på, men gud hvor deilig det var! Nå ser jeg fram til mine to uker som ligger litt fram i tid. Det skal bli godt. Må gjenta meg selv og si at det er tungt å komme fra skolen med mye (!) (ja, mye, folkens!) fri, til å komme ut i arbeidslivet og kun ha de få dagene en lærling har den første tiden.

Vel vel, en må jobbe, og det blir jo litt penger ut av alt dette. Og det er jo kjekt å jobbe. Til tross for at jeg er evig misunnelig på de som har lang ferie nå.

Heldigvis har jeg en jobb der jeg får være mye ute i finværet.


Men ferie nå..... Sukk


Et tilfeldig bilde av meg på 1 årsdagen min. Et dårlig bilde (bilde tatt av bilde).

Ingen kommentarer: