mandag 7. juni 2010

O'lala

Konserten nærmer seg med stormskritt, og dagene er hektiske! For de som er interessert, så er det altså konsert med Olsvik TenSing i Kultursalen på Vestkanten til helgen (12 og 13 juni). Lørdag kl 19:00 og søndag kl 14:00 og 17:00. Sjekk ut event'en på Facebook "Olsvik TenSings sommerkonsert 2010".


Dette blir en bra konsert! Kom og se!


Ellers, så hadde jeg bursdag på lørdag som var, og denne dagen ble brukt til øving etterfulgt av feiringen av Frodes 20års dag.


For de som var der, så hadde jeg på meg et armbånd for de som så det. Og det ligger på bilde av dette armbåndet her og på Facebook'en min. Prøvde å ha det på meg som reklame, men det ble vel egentlig ganske fort glemt.... Så det er forsåvidt brukt èn gang for at folk kunne se.


Nå ser jeg på Kolonihagen på tv2, og tenker å ta meg en dusj litt seinere. Kanskje jeg lager lapper?!


Tilfeldig bilde av en god drink som jeg ikke lenger husker navnet på. Tatt med mobilen på Geilo, Bardøla høyfjellshotell. Kurs med Kent-Robin.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er en mojito.

Cathrine sa...

Det var det det var! Takk skal du ha :)