søndag 28. april 2013

Tiden etter fitnesskonkurransen

I disse dager driver jeg å tilvenner meg et normalt liv igjen.
Jeg kommer inn i vanlige rutiner med både trening og mat.

Det er ikke så lett som man skulle tro, - spesielt ikke på matfronten.
I over tre måneder har jeg gått på et matprogram, og jeg har derfor ikke måtte tenke på hva jeg skal putte i meg.

I ettertid av et slikt program står man igjen og lurer "hva skal jeg nå spise?"
Det er ofte her det kan gå gale for ganske mange. Mange klarer ikke å gå tilbake til et vanlig kosthold og vanlig mengde. Man kan kan ikke bygge muskler på konkurransediettprogram! Og ikke er det sunt å gå på et slikt program i lengden heller! Spis! Og spis ordentlig! Det er stor forskjell på konkurranseform og "off-season".
Man er i konkurranseform den ene dagen. Man er blant annet tørr i kroppen fordi man ikke har drukket noe. - Dvs at dette er ikke en hverdagsform.

Kan prate litt mer rundt dette innimellom, men jeg er ikke den som  kommer til å legge ut i det store og det brede om dette temaet rett og slett fordi jeg ikke kan nok selv engang. Men noe har jeg da lært.



Nytt tema:

For tiden prøver jeg meg på noe nytt med "Smykker Til Deg", nemlig ringer.
Besøk facebooksiden min her

Hva synes dere? Sukkersøte!



Følg meg gjerne på Instagram som "Chipsn".
Der legger jeg ut alt fra mat, trening, smykkerier og igrunn det meste man kan tenke seg

Ingen kommentarer: