fredag 12. april 2013

Athletic Fitness

Hei!

Nå er det jammen lenge siden sist!
Grunnen til mitt fravær har vært det at jeg har drevet forberedelser og deltatt i Athletic Fitness-konkurranse, nærmere bestemt Fredrikstad Open

Siden januar har jeg gått på konkurransediett og stort sett brukt store deler av fritiden på å forberede matpakker og trent. - derfor har mange av mine faste fritidsaktiviteter måtte bli nedprioritert, deriblant blogg.

Athletic Fitness skiller seg ut fra de andre fitnessklassene ved at man, i tillegg til poseringer, skal yte på scenen med chins, dips og 1000m roing også.

Det å gå fra en bra form til å gå til konkurranseform er vanvittig krevende, og det er en mye større skille fra fit til konkurransefit enn det folk kan forestille seg - før man har vært der selv.

Jeg skriver ikke stort mer om konkurranseopplegg i denne omgang - kanskje en annen gang.

Jeg kom på en god andreplass i debutantkonkurransen i min klassen, og bestemte meg så for å ikke stille videre til åpne klasser dagen etter.
Jeg er absolutt en erfaring rikere og er helt ok fornøyd med resultatet for min del.
Nå er det godt å vende tilbake til et friere liv uten diett, og har allerede planer for veien min videre i forhold til konkurranse.





Nå er jeg motivert for mer blogging framover - om litt av alt og ingenting, og håper dere vil følge meg videre.
Følg meg gjerne også på Instagram: Chipsn

Ingen kommentarer: