torsdag 12. juli 2012

Litt kaldere, kanskje?

Sommeren er litt av og på i disse dager, men heldigvis for det meste på.
Men nå er vi i midten av juli og jeg kjenner, som jeg pleier rundt i disse tider, at et lite behov for.... høst og vinter kommer snikende.
Jeg har skrevet litt om dette før også.

Misforså meg rett, jeg liker sommer og sol. Det er herlig å kunne gå med lette klær, ligge ute i varmen osv osv, men jeg er et kosemenneske. Dvs at jeg har et behov for stearinlys, varm drikke, varme pledd, kulde, knakende frost under skoene, snø og lag på lag med klær.

- Nei, for det er liksom ikke helt det samme med noe av dette på sommeren. - Til og med ikke når de "iskalde" 14 gradene turer innom en gang iblant.

Er det bare meg?


1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg vil ikke si meg helt enig med deg, for er det noe jeg ikke savner nå så er det vinter. Men jeg er veldig glad for at vi har begge deler og et så markant skille mellom dem. Det gjør at vi setter så mye mer pris på årstidene :)