søndag 1. juli 2012

Grenseløse muligheter

Da eg jeg tilbake etter TT festival på Gjøvik med TSmennesker. En kjempeflott tur med mye sang, musikk, en god dæsj sol, nye tanker og ideer med mer.

Litt bilder kommer ved en seinere anledning.

Men NÅ kjenner jeg at blogglysten er på topp. Aktivitetene rundt om har roet seg litt, og dermed kan også jeg gjøre det samme. Det vil bli videoer av nye innkjøp, tips og mye mer.

Følg med!

Ja, forresten; I går ble bilen min vraket. - Vraket som i kastet og knust. Stakkars gamle bilen min ble dårligere og dårligere, og det ble ikke verdt å legge ned mer av verken penger eller arbeid i den, så da endte det slik som det endte. Det var ikke avklart da jeg reiste til Gjøvik, så jeg fikk ikke tatt farvel med den. Trist igrunn. Savner deg, røde tøffen min! Nå har du det godt i bilhimmelen.

Ingen kommentarer: