lørdag 21. juli 2012

Litt av mer

Hei!

Litt stille her inne for tiden. - Opptatt, som vanlig!

Som jeg skrev sist, skulle jeg få prøve ut noe nytt, noe som faktisk lanseres på verdensbasis i dag!
Vel, jeg tok mye bilder, men guess what; mobilen hadde ikke lagret bildene... Det har skjedd før og det skjedde såklart igjen akkurat da.
Dette er grunnen til at jeg enda ikke har skrevet om det. Nå venter jeg igrunn på en grei venninne som skulle ta nye bilder for meg. Ja, for jeg synes det blir litt dumt å skrive om tingene uten å kunne vise dere herlighetene.

Velvel, i dette øyeblikk sitter jeg her i de slappeste klærne med "Teen Mom" fra MTV surrende i bakrunnen, og tekoppen ved min side. Været i Bergen i dag er litt mindre sommerlig med regn og tåke. - Men jeg skal innrømme at jeg ikke har veldig mye imot det. Det gir meg god grunn til å tenne litt stearinlys og kose meg.
Jeg skulle trene tidligere i dag, men jeg forsov meg slik at jeg ikke rakk det før de stengte. Velvel, da kan jeg likegjerne slappe litt av og kose meg. Faktisk bare være innenfor døren i hele dag. - For det er ikke ofte! - Derfor sitter jeg nå her i slaskeklærne fortsatt.

Jeg har ferie kommende uke og ser fram til det big time!

Ingenting av gøy å komme med akkurat nå av verken bilder eller annet, men jeg må gjenta meg selv;
Følg meg på Instagram: Chipsn

Ingen kommentarer: