søndag 25. september 2011

En djevelsk en.

Hei, folkens!

I dag er det søndag, og da blir det litt rydding, litt film, installering av en ny tvboks og kanskje litt bollebaking!
På tirsdag er det bingo og kakeauksjon, så da blir det kakebaking på meg. Da står det en djevelsk mørk og saftisk sjokoladekake med margengskrem med et hint av vanilje på menyen. Det blir en enkel kake denne gangen, og det er greit. Skal nemlig feire pappas bursdag dagen etter, så det blir nok av kakebaking =)

I går var det bursdagsfeiring x2, med vin og champagne for min del, så det var veldig bra.
Har lovet det ene bursdagsbarnet homemade, store øredobber med mye dingling av eget ønske, så det blir spennende!

Jeg tok noen raske bilder før jeg gikk i går, så de kommer ut seinere i dag når jeg logger meg inn på rett pc.

Ingen kommentarer: