torsdag 22. september 2011

Effektivitet

Hei, alle sammen!

Etter at jeg har postet dette, skal jeg få satt i gang effektiviteten og få gjort litt.
Planen er å få shinet kjøkkenet for oppvask, få laget en cookiesdeig, stikke på trening, vanlige rutiner etter trening, få shinet litt mer rundt omkring der det trengs, og deretter få steiket cookie'sene

Høsten er for alvor kommet til Bergen by, og det BØTTER ned! - Og hagler! Av og til regner det så kraftig at man må skru opp lyden på tv'en eller at man faktisk våkner på natten. I natt måtte jeg se opp fra sengen og sjekke om himmelen falt ned. Helt vanvittig.

Anywho; jeg har noen videoinnlegg bak meg, men de har som oftes handlet om nye sminkeinnkjøp og denslags. Har dere tips om hva annet jeg kan gjøre? Blir glad for ønsker og tips =)


Med dette været kan man ikke unngå å tenne seg noen lys og helle oppi tekoppen...

1 kommentar:

lindahaukaas sa...

Sv: Takk for kommentar på blogg!

Lurte på hvordan man skal plassere html koden for bloglovin knapp. Vil så gjerne ha en i sidemenyen min skjønner du :)

Plis svar meg på lhboghennes@hotmail.com