tirsdag 13. september 2011

Akvariet, kirkevalg osv osv.

Gårsdagen ble brukt på Akvariet med tantebarn. Mye nytt var kommet inn siden jeg var der sist, så det var ekstra kjekt! Vi så alt fra pingviner, til krokodiller til slanger til alligatorer til aper til torsk til haier! Verdt å ta en tur neste gang dere er i Bergen for dere som ikke bor her!



I skrivende stund står "Top Chef" på tv'en. Når jeg nå satt å skrev, så jeg opp å kunne da se en av kokkene skjære av hodet på en alligator for å så lage fileer av den. Sååeh, ja....

Ellers, var meg og Vestby å sang i en begravelse i dag. En fin begravelse. Kjent eller ukjent; - man kjenner det godt i brystet.

I går var det valg, og som noen kanskje har lest i margen --->, stilte jeg til valg i kirkerådet - menighetsrådet i vår menighet. Og der gikk det veldig bra, så jeg herved et MR-medlem. Er klar for å starte opp med en knakanes god gjeng!

Ingen kommentarer: