lørdag 13. august 2011

En solskinnsdag

Sitter for øyeblikket på en altan her hjemme og skrive rapporter og lager presentasjoner. Dette må jeg nemlig ha til the big day. Solen skinner, og da må jeg nesten slå to fluer i ett smekk ved å få mer farge på kroppen OG gjøre det som må gjøres. Er igrunn veldig irriterende at fagprøven skjer på sommeren. Hva med vinteren neste gang, da det kan være mer naturlig å sitte inne å lese/skrive uten dårlig samvittighet med tanke på været. Det er ikke alltid like lett å sitte ute i solen med en pc. - Eller med en svær bok som skygger. Velvel, nå har jeg klart å ordne det litt bedre. - Og solkremen er på.



Jeg ser fram til dette er over. Da er det tilbake til et bedre liv. Den siste tiden har mitt liv dreid seg rundt denne prøven som betyr såpass mye.


Hva gjør dere i dag?

1 kommentar:

Lina sa...

Er på besøk jeg :-)

sv; tusen takk for kommentar!