søndag 30. januar 2011

Sutreinnlegg

Ja... Da skal jeg rett og slett sutre littegranne.
Det hele begynte i gårkveld rett før jeg la meg, - jeg ble så utrolig kvalm. Jaja, jeg la meg nå og sovnet forholdsvis raskt. Jeg våknet en gang, sovnet, og siste gangen, var det bare til å komme seg ut på badet i en fart.
Helvete avsluttet etter 7 oppkast. - på kort tid. I desperasjon prøvde jeg å sove på gulvet, inntill vegger, stående - ja, jeg vurderte faktisk boblebadekaret et øyeblikk.
Dere kan tro jeg var utslitt... Kl 07 var det slutt på griseriet, men jeg lå på badegulvet til rundt 10 - halv 11 før jeg tok mot til meg og la meg i sengen.
 Det var som å ligge seg på en himmelsk sky!

Ellers er formen pretty bad. Jeg tror feberen meldte sin ankomst ganske tidlig i dag sammen med alt annet verk. Ryggen roer seg ikke før jeg avbelaster den ved å ligge strak ut.
Og ligge rolig? Hva er det for noe? Jeg tror jeg har makk både her og der.

Vann er jeg rett og slett drittlei av. Minst 4 liter gikk med i natt bare for å unngå rein brekking.Det fikk ikke ligge så lenge om gangen. Det var vel så og si nesten like reint og kaldt som da det gikk ned når det fant ut at "nei, fuck, denne magen!"

Tilslutt, så kan jeg avslutte med å si at jeg ALDRI har vært så slapp før. Formen er riktignok littegranne bedre nå etter noen druer og ibux, men her i gården er det snakk om å slepe beina etter seg.

Kan noen være så snill å synes littegranne synd i meg der ute?
Takk!

Bilde? Eh, nei...

Ingen kommentarer: