tirsdag 28. desember 2010

Menn...

Jeg skal rett og slett legge ut hva jeg mener menn (jeg bruker "menn framfor "gutter" i og med at jeg begynner å bli eldre) bør gå klar av hvis de vil unngå at jeg rynker på nesen (mildt sagt), og i det hele tatt skal gidde å bruke tid og krefter på dem. - Inkludert noen små krav jeg har til dem/dere.
-Dette gjøres på gøy... Så... Ja...  Men disse punktene er likevel fakta. Unngår du disse tingene, så unngår du hvertfall en grinete Cathrine.

  • Ikke noe plukking i nesen - fordi det sier seg selv.
  • Ikke noe luft fra mage og tarm fra verken den ene eller den andre åpningen - uhell kan godtas. Grisefakter godtas ikke.
  • God kroppshygiene - ingen liker luktende mannfolk. Unntak blir visse situasjoner, tidspunkt og sted. God kryppshygiene er generelt en selvfølge. Lukt, skitt o.l  - NEI!
  • Ikke noe ikke-lage-mat-menn. - Fordi ingen liker slappe mannfolk. Unntak blir uvitenhet. (Men hva kommer uvitenheten av......?)
  • Vaske klær - dere er voksen......
  • Kunne rydde etter seg uten problemer innkludert det å like å ha det ryddig rundt seg - jeg sier ikke at dere skal være husets slaver, begrunnelsen er samme som punktet over.
  • Være handymen - det ligger i navnet.
  • Slaskeklær er godtatt - ...på rett tidspunkt og sted
  • Ha god stil, kunne kle seg til sted, tidspunkt og situasjon. Generelt godt kledd - fordi det ser bra ut?
  • Klippe håret når det trengs - ja, det er kanskje en fisating, men en som har unngått å klippe håret på 3 måneder er turn off
  • Et ubarbert ansikt er turn on - til en viss grad
  • .Klippede negler er et must! - Negler er for jenter
Dette er noen små punkt. Flere finnes.
Dere kan godt le =) - Men jeg er ganske sikker på at de fleste kan si seg enig - jente eller gutt.
Kravstor? Jeg? Nei. -Men dette kan vel nesten ikke kalles krav, kan det?

Har du gått klar av disse punktene, så ligger du godt an i mine øyne.
Noen som sier seg enig? Kanskje uenig?

Ingen kommentarer: