torsdag 9. desember 2010

"Hva er klokken???"

Ja... Morgenen begynte en smule spesielt.
Jeg våknet altså ganske brått i morges, og det uten klokke - og det første jeg tenkte, det var "svarte (egentlig noe verre, men det tar vi ikke her), nå har jeg forsovet meg!" -For hvem har ikkje slumret telefonen noen ganger tidligere, helt til man våkner av seg selv, og det for sent?! Anywho; jeg så på mobilen og klokken som viste deg å være 32 min over et eller annet. Jeg hoppet ut av sengen, kastet på meg det første og beste, og fikk meg ut av døren fortere enn svint.
Bilen ble parkert på Storavatnet terminal ett minutt før bussen skulle ha vært der. Men jeg merket fort at det ikke var noen kollegaer i nærheten som også ventet. "Søren (kremt), tenkte jeg. Nå har bussen kjørt for tidlig"
På samme tidspunkt la jeg merke til at det ikke var noen biler som kjørte verken til eller fra Askøy (da rundkjøringen er rett ved terminalen).
- Ikke det at det er så forferdelig mange biler ute og kjører på den tiden jeg stikker på jobb, men i morges var det null...

Jeg turde uansett ikke å vente på bussen så lenge i tilfelle den var gått, så jeg startet bilen og begynte å kjøre ut mot Straume for å hive meg på bussen derfra. "Det var da svært få biler ute i dag da" tenkte jeg atter en gang...
- Jeg måtte sjekke klokken. Det endte med at jeg snudde. Cathrine hadde nemlig kjørt ned og ventet på bussen en time før tiden... - Ja, klokken var 04:45 på morgenen...
Cathrine kjørte hjem for å skifte fra joggebukse til noe skikkelig, og spiste litt frokost. Først en time seinere satt hun på bussen...

Velvel... Nå ligger jeg i sengen og tester laptop"puten" jeg nettopp kjøpte på IKEA. Genial sak.
Kostet mellom 120 og 130,-. Løp og kjøp!
Fant den for øyeblikket ikke på IKEAs sider.

Nå har jeg en date med Jon Blund.


Later...

3 kommentarer:

Mills sa...

Du er så herlig !! :D Fikk meg en god latter nå (a)

Cathrine sa...

Heahea ;)

Elin sa...

Cathrine på sitt beste ;)