mandag 26. mars 2012

Ipad

Jeg har bestemt meg for å kjøpe Ipad.
Det er en god del møter på meg, og da er det også mye sakslister, vedlegg o.l.
Det blir fort en god bunke papirer i løpet av kort tid, og ikke alltid får jeg skrevet dem ut heller.
Da er en Ipad genial å ha. Det blir altså mest i møter den blir brukt. Gjerne også på turer der den er lett og grei å ta med seg. Den vil på ingen måte erstatte pc.

Jeg lurte en stund på om jeg skulle lande på Ipad2 eller 3. Jeg tror nå at jeg har landet på 3'eren.
Ble fortalt at 3'eren skulle være raskere og bedre skjerm på. Om jeg merket noe enorm forskjell på det var jeg litt usikker på. Hvorfor betale 800,- mer hvis man ikke merker en avgjørende forskjell?

Men etter research på Google og YouTube endte jeg altså på Ipad 3. (Vel jeg har ikke kjøpt den enda).





1 kommentar:

Unknown sa...

Åh, jeg også har lyst på ipad! Har ikke råd :P