lørdag 7. januar 2012

Uten ring for første gang på lenge, lenge!

Hei hopla!

For et par timer siden kom jeg hjem fra tur med Menighetsrådet og staben. Det var kjekt å tilbringe tid sammen med flotte folk og ikke minst legge fram våre visjoner for årene framover...

Anywho;
I går var jeg innom Leading Light for å finne ny piercing til leppen. Dette for å kunne ha muligheten til å ta den ut og inn med tanke på jobb og trening. Så nå har jeg gått fra en ring lukket med èn kule til ring lukket med to kuler med gjenger. Det endte da på to kuler i to størrelser. - Dette for at det ikke skal bli for heftig. Jeg ville også ha en hvit stein på den største slik som jeg hadde på "den gamle". Dette var de tom for for øyeblikket, så det endte på to enkle kuler.

Jeg hadde ikke lyst til å skifte piercing da jeg er veldig glad i den lukkede ringen jeg hadde. Men dette får duge for litt. Jeg har ingen planer enda om å fjerne den helt da den absolutt er blitt en del av meg.

Jeg må også få si at det var vanvittig rart å ha den ute! - Det virket som om halve lippen var forsvunnet.
Ringen har nemlig ikke vært ute på 4-5 år! Velvel, jeg måtte ta å teste ut å ta den ut selv. Det gikk såklart helt greit utenom at det var litt pirkearbeid å få på den største, men likevel veldig små, kulen når den skulle på plass igjen.

MEN jeg fikk meg en positiv overraskelse! Jeg ble fortalt at kulen er fullt mulig, etter litt trening, å ta ut og inn med fingrene selv. (for dem som ikke vet; ringen er lukket med en kule med to små hakk i.) Jeg skal derfor ganske kjapt få inn den teknikken slik at jeg kan bytte tilbake til "min andre, normale, halvdel".

Jeg måtte såklart ta bilde av denne rariteten. Uvant å se meg selv uten.

Ingen kommentarer: