onsdag 19. oktober 2011

Timberlands

Kjøpte meg i går et par Timberland Mukluk.
Jeg havnet på de kremfargede. Jeg liker de gule veldig godt, men jeg synes de er vanskelig å kombinere med noen farger, og da ender det med at de blir brukt mer sjeldent. De svarte utelukket jeg raskt fordi det er en såpass vanlig farge, og jeg har dessuten x-antall støvletter i svart, ikke i vintersko vel og merke, men da blir det fort veldig ensidig. Dessuten blir saltet synlig på disse med en gang. Hvite mukluks ble også veldig kjapt utelukket fordi jeg hater, hater, hater å risikere å få flekker på hvite sko. Det ser ikke bra ut, og er ikke alltid like lett å få vekk igjen. Dessuten er de knallhvit, og skoen såpass kraftig at det blir litt for mye. De brune er brun - veldig fin brun, men samtidig må det tenkes mer gjennom hvilke klær jeg tar på meg.

- Det havnet altså på de kremfargede. De er grei å kobinere til både blå jeans og diverse diverse, og er grei og nøytral. De kan nå bli flekkete som de hvite, men det blir isåfall ikke øyepåfallende, hehe. Jeg har fikset en spray til å rengjøre dem for salt og diverse, og fikk også beskjed om at disse skoviskelærene funket supert på flekker.
Dette er, uansett hvilke farge jeg hadde havnet på, ikke sko jeg kommer til å bruke i all slags vær og slaps, for da kommer heller støvlene fram.

Sålen og skoen generelt er veldig tykk, så den kommer garantert til å holde meg varm på beina i kuldegradene.




Ingen kommentarer: