fredag 14. oktober 2011

Smykkeblogg!

Hei og hopp!

Siste oppdatering; Jeg har gjort litt forberedelser til julemessen som eg har fortalt om. Jeg har blant annet fikset meg visittkort. Helt enkle i grønne nyanser  og med et bilde av et grønt og kremfarget perlearmbånd. Der står det navn, epost, nummer og bloggadresse. De har jeg i hovedsak tenkt å legge ved smykkene jeg selger.

- JA, jeg har opprettet en egen salgsblogg! Den er ikke gjort stort annet med enn at den kun er opprettet, men det kommer etterhvert. Der tenkte jeg helt enkelt å legge ut kontaktinformasjon og bilder av ferdiglagde smykker.

Jeg har tenkt som så at jeg skal satse enda mer på salg enn det jeg har gjort hittil, og da har messen jeg nå skal delta på gitt meg et lite spark bak. Storproduksjonen er nå begynt, og jeg får håpe at jeg får tid til å lage en hel haug!

Link til salgsbloggen min kommer ut når den er kommet litt lenger.


Et helt random bilde av meg tatt for at par uker siden. - Plutselig ble håret noen cm kortere igjen, og da måtte jo jeg ta et bilde for å sende til en venninne =)

Ingen kommentarer: